۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » در استان
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
  • ارسال توسط :
10 515 - نقره‌داغ ۵۴۴ واحد صنفی متخلف در زنجان
نقره‌داغ ۵۴۴ واحد صنفی متخلف در زنجان

نقره‌داغ ۵۴۴ واحد صنفی متخلف در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: مدیران شعب سیار تعزیرات حکومتی زنجان به همراه ضابطان قضایی در طرح ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از 929 واحد صنفی بازدید و از ادامه تخلف 544 واحد صنفی جلوگیری کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: مدیران شعب سیار تعزیرات حکومتی زنجان به همراه ضابطان قضایی در طرح ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از ۹۲۹ واحد صنفی بازدید و از ادامه تخلف ۵۴۴ واحد صنفی جلوگیری کردند.
به گزارش موج رسا رضا مظفری در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری طرح ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۱ فروردین امسال، گفت: در این طرح ۱۵۰ تیم گشت مشترک در استان برای بازرسی اعزام و در مجموع این تیم‌ها ۹۲۹ بازرسی انجام دادند.
وی افزود: در این طرح برای ۵۴۴ واحد دارای تخلف پرونده تشکیل شد و تعداد ۶۸ واحد از واحد‌های متخلف به پلمب و نصب بنر محکوم شدند. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در مورد موضوع شکایت‌ها گفت: بیشترین شکایت به ترتیب ۵۳۹ پرونده مربوط به کالا و خدمات و پنج فقره در ارتباط با تخلفات بهداشتی بوده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان تخلف گرانفروشی، درج نکردن قیمت و ارائه نکردن فاکتور خرید را دارای بیشترین فراوانی در پرونده‌های این طرح عنوان کرد و گفت: در این طرح متخلفان به پرداخت ۳۷ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *