۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » در استان
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۳۶
  • ارسال توسط :
6f8f - شهردار قیدار انتخاب شد
شهردار قیدار انتخاب شد

شهردار قیدار انتخاب شد

س از کش‌وقوس‌های فراوان، حسن‌علی افشاری با پنج رأی به‌عنوان شهردار قیدار انتخاب شد.

پس از کش‌وقوس‌های فراوان، حسن‌علی افشاری با پنج رأی به‌عنوان شهردار قیدار انتخاب شد.
به گزارش ایسنا، طبق قانون و تشکیلات وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران براساس ماده ۸۰ قوانین شوراها برعهده شورای اسلامی شهرها گذاشته شده، موضوعی که در این دوره از شوراها با چالش‌های متعددی در برخی شهرهای استان زنجان مواجه بوده است.
بعد از شهرستان ابهر که در این دوره از عمر شوراها، رکورددار تغییر و بی‌ثباتی در مدیریت شهری بود، قیدار نیز از شهرهای پرچالش در انتخاب شهردار بود تا جایی که بعد از برکناری سید مصطفی موسوی در تیر ماه ۱۴۰۲ مدیریت شهری در این شهر ثبات نداشته است.
در بهمن ماه ۱۴۰۲ اعضای شورای اسلامی شهر قیدار در حالی که مردم منتظر معرفی شهردار بودند با پنج رأی حسن افشار را به‌عنوان سرپرست جدید شهرداری این شهر انتخاب و جایگزین مجتبی علی‌بیگلو سرپرست شهرداری قیدار کردند. اقدامی که به مذاق مردم خوش نیامد، چون در انتظار معرفی شهردار بودند نه سرپرست موقت.
قیدار است، شهری که فقط ۱۸ ماه در طول عمر این شورا، شهردار داشته و بقیه ماه‌ها، با سرپرست اداره شده است. جلسه انتخاب شهردار با حضور اعضای شورا برگزار شد و براساس بند یک مصوبه ۲۶۴ حسنعلی افشاری با پنج رأی به‌عنوان شهردار قیدار انتخاب شد.
فصل عمرانی در پیش است و ساکنان شهر قیدار انتظار دارند روند انتخاب شهردار تسریع شود، زیرا قطعاً متضرر اصلی این رفت‌وآمدهای شهرداران مردم هستند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *