۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » در استان
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۴۰
  • ارسال توسط :
171053589 - اجرای ۵۰ برنامه برای بزرگداشت مقام معلم  در زنجان پیش‌بینی شد
اجرای ۵۰ برنامه برای بزرگداشت مقام معلم  در زنجان پیش‌بینی شد

اجرای ۵۰ برنامه برای بزرگداشت مقام معلم در زنجان پیش‌بینی شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اجرای بیش از ۵۰ برنامه برای بزرگداشت مقام معلم در این استان با رویکرد مدرسه محوری پیش‌بینی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اجرای بیش از ۵۰ برنامه برای بزرگداشت مقام معلم در این استان با رویکرد مدرسه محوری پیش‌بینی شد. علی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعار هفته معلم امسال با عنوان «همه ما مدیون توییم» تعیین شده که طبق این شعار باید زحمات و فداکاری های فرهنگیان را بیش از پیش قدر دانست و به جامعه معرفی کرد.
وی با بیان اینکه وقتی به معلمان به عنوان یک گروه مرجع نگاه شود به جایگاه تعلیم و تربیت نیز احترام گذاشته می شود، اظهار داشت: معلمان مسوولیت خطیر و سنگین انسان سازی را برعهده دارند و دانش آموزان به مثابه امانت در نزد آنان هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: یک معلم همان گونه که این وظیفه و مسوولیت سنگین را بر دوش می کشد، در قبال این مسوولیت نیز انتظاراتی دارد که برآورده کردن آنها نیازمند یاری و مساعدت است. وی به دیدار معلمان کشور با رهبر معظم انقلاب در روز ۱۲ اردیبهشت اشاره کرد و ادامه داد: ۴۰ نفر از معلمان برتر استان در قالب این برنامه در دیدار معلمان با رهبر معظم انقلاب حضور خواهند داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: برگزاری یادواره شهدای معلم، دیدار با معلمان تاریخ ساز استان، تجلیل از معلمان نمونه استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان از دیگر برنامه های هفته معلم در استان است.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *