۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » در استان
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۴۰
  • ارسال توسط :
171092173 - امروز بالاترین سطح اقتدار  و عزت نیروهای مسلح را شاهد هستیم
امروز بالاترین سطح اقتدار  و عزت نیروهای مسلح را شاهد هستیم

امروز بالاترین سطح اقتدار و عزت نیروهای مسلح را شاهد هستیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: امروز بالاترین سطح اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: امروز بالاترین سطح اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح شاهد هستیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه انجام شد، افزود: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام خمینی(ره) سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.
وی با بیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است، افزود: پاسداران می بایست قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است. امام جمعه زنجان با بیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده است، افزود: تمامی این فعالیت ها و خدمات رسانی می بایست برای نسل جوان تشریح و تبیین شود. وی با بیان اینکه سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است، گفت: این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیکترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است. حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می شود اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است. هشت تا ۱۴ اردیبهشت به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران نامگذاری شده است.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *