۞ سعدی:
چو بینی یتیمی سر افکنده پیش / مده بوسه بر روی فرزند خویش

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » ورزشی
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۰۴
  • ارسال توسط :
171102840 - ۲ طرح ملی ورزش در شهرستان ماهنشان اجرا شد
۲ طرح ملی ورزش در شهرستان ماهنشان اجرا شد

۲ طرح ملی ورزش در شهرستان ماهنشان اجرا شد

۲ طرح ملی "ورزش های خیابانی" و "ورزش با مردم" با حضور اقشار مختلف مردم در بخش انگوران و شهر دندی شهرستان ماهنشان برگزار شد.

۲ طرح ملی “ورزش های خیابانی” و “ورزش با مردم” با حضور اقشار مختلف مردم در بخش انگوران و شهر دندی شهرستان ماهنشان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، این برنامه ها با همت هیات ورزش های همگانی شهرستان و با همکاری انجمن مهرانه و ادارات منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان اجرا شد.
غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها، ارتقای سطح سلامت، امید و نشاط اجتماعی و همچنین کاهش استرس، بهبود خلق و خو، افزایش عزت نفس، بهبود سلامت جسمانی و تقویت ارتباطات اجتماعی از اهداف برگزاری این طرح ها بود.
در طرح ورزش های خیابانی، ورزشکاران با حضور در پارک ولایت، ورزش را از محیط ورزشی بسته به فضای باز شهری و مردمی می آورند و با فعالیت های ورزشی، اوقات خوشی را برای شهروندان ایجاد می کنند.
همچنین در طرح ورزش با مردم نیز که با هدف مردمی سازی و همگانی کردن ورزش انجام می گیرد، آحاد مردم دست در دست هم مسیر پارک ولایت تا سد مراش را پیاده قدم زدند و برای افزایش شادابی و نشاط خود تلاش کردند.
در پایان این پیاده روی، مسابقات مفرح و مهیج طناب کشی، داژبال، مینی فوتبال و دارت بین مشارکت کنندگان برگزار و به ۲۰ نفر از شرکت کنندگان از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان جوایزی اهدا شد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *