۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۵۳
  • ارسال توسط :
169641829 - افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌های پزشکی در استان زنجان
افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌های پزشکی در استان زنجان

افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌های پزشکی در استان زنجان

رئیس نظام پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تعرفه‌های پزشکی با توجه به شرایط اقتصادی منطقه و شهرهای محروم مشخص می‌شود گفت: 35 درصد تعرفه‌های پزشکی افزایش یافت.

رئیس نظام پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تعرفه‌های پزشکی با توجه به شرایط اقتصادی منطقه و شهرهای محروم مشخص می‌شود گفت: ۳۵ درصد تعرفه‌های پزشکی افزایش یافت.
محمد محرمی در گفتگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه با توجه به اینکه تعرفه‌های پزشکی از سوی هیئت دولت اعلام شده است و برای اجرای آن باید کارگروه استانی با حضور مسئولین مربوطه اجرا شود تا تعرفه اعلام شده تثبت شود اظهار کرد: تعرفه‌های پزشکی ۹۹ درصد ابلاغی است که در کارگروه‌های استانی نیز باید مورد تثبت قرار داده و ابلاغ می‌شود. وی با بیان اینکه این تعرفه‌ها براساس موقعیت مکانی متفاوت است افزود: تعرفه‌های پزشکی با توجه به شرایط اقتصادی منطقه و شهرهای محروم مشخص می‌شود. رئیس نظام پزشکی استاتن زنجان عنوان کرد: در استان زنجان بعد از جلسه کارگروه استانی رسما به مراکز پزشکی جهت اجرا ابلاغ خواهد شد. محرمی با بیان اینکه در سالجاری ۳۵درصد تعرفه‌های پزشکی افزایش یافته است که ۳۵ درصد اعلام شده به صورت میانگین در نظر گرفته شده است گفت: شورای عالی بیمه ۴۶درصد افزایش تعرفه پزشکی را پیشنهاد داده بودند که میانگین همان ۳۵ درصد در نظر گرفته شده است.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *