۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » در استان
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۳۲
  • ارسال توسط :
10200821 795 - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد: برقراری بیش از ۴۸۳ هزار تماس با شرکت آبفا استان زنجان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد: برقراری بیش از ۴۸۳ هزار تماس با شرکت آبفا استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد: برقراری بیش از ۴۸۳ هزار تماس با شرکت آبفا استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سال گذشته بیش از 483 هزار فقره تماس با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برقرار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سال گذشته بیش از ۴۸۳ هزار فقره تماس با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برقرار شد.
به گزارش مردم نو، علی محمد نادرخانی اظهار کرد: از این میزان تماس بیش از ۸۶ هزار فقره بصورت مستقیم و توسط کارشناسان دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مپرا) پاسخگویی و رسیدگی شده است.
وی افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۵۸ هزار فقره تماس ورودی نیز با سامانه گویای ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به ثبت رسیده است.
مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: بیشترین دلایل تماس با مرکز ارتباط با مشتریان به ترتیب به قطعی، اعلام شکستگی و پرداخت قبوض ارتباط دارد.
به گفته نادرخانی: درخواست صوتی مشترکین، تماس با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و سایر تماس های غیرمرتبط نیز دیگر دیگر دلایل عمده تماس مشترکین با مرکز ارتباط با مشتریان بوده است.
این مسئول یادآور شد: در سالی که گذشت بیش از ۷ هزار نفر نیز در تماس های خود با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آبفا استان زنجان در نظرسنجی این مرکز شرکت کرده اند.
وی با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات روزآمد و مطلوب به مشترکین بیان داشت: شماره ۱۲۲ به عنوان یکی از راه ها دریافت خدمات غیرحضوری شرکت آبفا بصورت شبانه ورزی به مشترکین شهری و روستایی خدمات ارائه می کند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *