۞ سعدی:
چو بینی یتیمی سر افکنده پیش / مده بوسه بر روی فرزند خویش

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » یادداشت
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۰۱
  • ارسال توسط :
61c7fbfd51f2ef87bd76775eed2f1b28 - فروش سهام استقلال؛  راهگشای ورود فعالان اقتصادی استان به حوزه ورزش
فروش سهام استقلال؛  راهگشای ورود فعالان اقتصادی استان به حوزه ورزش

فروش سهام استقلال؛ راهگشای ورود فعالان اقتصادی استان به حوزه ورزش

مردم نو: حتما به واسطه خبرها اطلاع دارید که ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعۀ آن واگذار شد. این خبر از ماه‌ها قبل در میان جامعه فرهنگی ورزشی کشور دست به دست می‌شد تا اینکه به واقعیت پیوست.

رضا سواری، مردم نو: حتما به واسطه خبرها اطلاع دارید که ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعۀ آن واگذار شد. این خبر از ماه‌ها قبل در میان جامعه فرهنگی ورزشی کشور دست به دست می‌شد تا اینکه به واقعیت پیوست.
این اقدام تحسین برانگیز فعالان اقتصادی پتروشیمی که در جوامع توسعه یافته به عنوان یک عرف اجتماعی پذیرفته شده است؛ گامی موثر در پشتیبانی از فعالان ورزشی و جوانان مستعد ورزشکار کشورمان است که می‌توانند توانمندی های خود را با پشتیبانی کامل در عرصه های ورزشی جهانی به نمایش بگذارند. بیان این موضوع از این جهت است که انتشار این خبر مهم و این اقدام می‌تواند راهگشا و نقشه راهی برای فعالان اقتصادی استان زنجان باشد تا دلهره حمایت از فعالان ورزشی و فرهنگی استان را کنار گذاشته و از باشگاه‌های خوشنام ورزشی و ورزشکاران مستعد استان به همراه فعالان فرهنگی-هنری باسابقه استان حمایت کنند تا آنها نیز بتوانند در عرصه‌های ملی و جهانی استعدادهای خود را به منصه ظهور برسانند. از فعالان اقتصادی استان زنجان که به احتیاط بیش از حد و محافظه کاری بی حد و حصر در امور شهره دارند، دعوت می‌شود که به تأسی از اقدام شرکت پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های زیرمجموعه آن، بدون توجه به حواشی این واگذاری؛ به ورزش و فرهنگ استان و دیار خود روی خوش نشان دهند و با بالا زدن آستین اقدام و عمل، ورزشکاران و فعالان فرهنگی دیار خود را مورد حمایت موثر قرار دهند. یقینا این حمایت منافع متقابل موثری برای واحد اقتصادی نیز خواهد داشت که امیدوارم هر چه زودتر شاهد انعقاد قراردادهای متعدد در این استان میان فعالان فرهنگی و ورزشی با فعالان اقتصادی استان باشیم.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *