۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۴۸
  • ارسال توسط :
636093666799567815 - رژیم صهیونیستی پاسخ گستاخی خود را گرفت
رژیم صهیونیستی پاسخ گستاخی خود را گرفت

رژیم صهیونیستی پاسخ گستاخی خود را گرفت

معاون استانی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل می‌داند که آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی پشتیبان او هستند و به امید پشتیبانی آنهادست به اقدامات غیر انسانی می‌زند گفت: رژیم صهیونیستی جواب گستاخی خود را گرفت.

معاون استانی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌‎های استان زنجان با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل می‌داند که آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی پشتیبان او هستند و به امید پشتیبانی آنهادست به اقدامات غیر انسانی می‌زند گفت: رژیم صهیونیستی جواب گستاخی خود را گرفت.
حجت‌الاسلام علی جاهدی در گفتگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه همانطور که رهبر عزیز انقلاب فرمودند؛ رژیم صهیونیستی رو به افول است و اگر در همین وضعیت باقی بماند سقوط آن حتمی است اظهار کرد: ایران جواب دندان شکنی به رژیم صهیونیستی داد.
وی افزود: رژیم جعلی اسرائیل می‌داند که آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی پشتیبان او هستند و به امید پشتیبانی آنهاست که دست به اقدامات وحشتناکی در غزه می‌زند و حمله به کنسولگری ایران در سوریه کاری اشتباهتر بود که این رژیم مرتکب شد.
معاون استانی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان عنوان کرد: ایران با تدابیر به جا با طرح نقشه برای حمله به رژیم صهیونیست به جهان ثابت کرد که دارای تجهیزات جنگی قوی است و کسی نمی‌تواند با آن مقابله کند.
حجت‌الاسلام جاهدی افزود: چنانچه مقام معظم رهبری فرمودند؛ رژیم صهیونیستی را پشیمان خواهیم کرد و این امر انجام پذیرفت و این رژیم جواب بی‌احترامی و بی‌حرمتی خود را گرفت.
وی گفت: در هر صورت قبل از حمله ایران به رژیم صهیونیستی عملیات روانی علیه این رژیم بیشترین ضربه را بر پیکره آنها وارد کرده است و طبق آیات الهی احتمال فرار دست جمعی آنها محیا شده و سیاست جبهه مقاومت هم در همین راستا است.
حجت‌الاسلام جاهدی گفت: بار روانی سنگینی حمله ایران بر رژیم صهیونیستی وارد کرده است و عملیات روانی ایران بر علیه این رژیم نتیجه بخش بود و اگر حرکتی از جانب رژیم صهیونیست احساس شود این بار جواب کوبنده‌تری از جانب ایران دریافت خواهد کرد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *