۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » ورزشی
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۲۷
  • ارسال توسط :
62990447 - رئیس هیأت فوتبال استان: چمن ورزشگاه امجدیه زنجان وضعیت خوبی ندارد
رئیس هیأت فوتبال استان: چمن ورزشگاه امجدیه زنجان وضعیت خوبی ندارد

رئیس هیأت فوتبال استان: چمن ورزشگاه امجدیه زنجان وضعیت خوبی ندارد

رئیس هیأت فوتبال زنجان با تاکید بر اینکه زمین چمن ورزشگاه امجدید تاریخ فوتبال زنجان است، گفت: حل مشکلات این زمین به اعتبار مالی نیاز دارد که امیدواریم با همکاری مسؤولان این امر محقق شود.

رئیس هیأت فوتبال زنجان با تاکید بر اینکه زمین چمن ورزشگاه امجدید تاریخ فوتبال زنجان است، گفت: حل مشکلات این زمین به اعتبار مالی نیاز دارد که امیدواریم با همکاری مسؤولان این امر محقق شود. نادر بلباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه اکنون زمین چمن امجدیه برای استفاده زیر کشت چمن رفته است، اظهار کرد: از زمینی که ۲۰ سال پیش احیا شده است و همه بار برگزاری مسابقات استان را بر دوش دارد نمی‌توان انتظار چندانی داشت، چون با تعمیرات فعلی فقط تلاش می‌کنیم زمین را سرپا نگه داریم.
وی بیان کرد: برای داشتن زمینی مناسب و در خور شأن فوتبال‌دوستان زنجانی که خاطرات زیادی از ورزشگاه امجدیه دارند نیاز به اعتبارات زیادی است، البته قول مساعد در این رابطه داده شده و مصوباتی نیز در این زمینه وجود دارد که با سرعت بخشیدن به آن می‌توان در کمترین زمان شاهد احیای دوباره و رونق این زمین چمن باشیم. رئیس هیأت فوتبال زنجان چمن امجدیه را تاریخ فوتبال زنجان دانست و افزود: این چمن وضعیت خوبی ندارد و باید این نکته را پذیرفت و به این مورد نیز باید تاکید کرد که موضوع ورزشگاه ۱۵ هزار نفری با امجدیه دو مقوله جدا از هم است که هریک از آنها اهمیت خاص خود را دارد. بلباسی ادامه داد: اقدامات خوبی در راستای تکمیل پروژه ۱۵ هزار نفری در حال انجام است، ولی نباید ورزشگاه امجدیه و زمین چمن آن را از نظر دور داشت و انتظار داریم با استفاده از قانون مولدسازی که برای این منظور در نظر گرفته شده است، اعتبارات لازم را دریافت کند. این فعال ورزشی افزود: هیأت فوتبال زنجان با دست خالی اداره می‌شود و منبع درآمدی نداریم و این در حالی است که ظرفیت بالایی در رابطه با صنایع وجود دارد که با درصد کم حمایت آنها می‌توانیم شاهد رشد و توسعه این رشته ورزشی در استان باشیم.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *