۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۴۳
  • ارسال توسط :
4021473 - تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان  در مساجد استان زنجان
تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان  در مساجد استان زنجان

تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در مساجد استان زنجان

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان گفت: در راستای افزایش مهارت‌های کتابخوانی کودکان و نوجوانان، باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در 12 باب کتابخانه مساجد استان زنجان تشکیل می شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان گفت: در راستای افزایش مهارت‌های کتابخوانی کودکان و نوجوانان، باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در ۱۲ باب کتابخانه مساجد استان زنجان تشکیل می شود.
به گزارش مردم نو، تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای گسترش و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی سراسر ایران طراحی و برنامه‌ریزی شده‌ است.
مربیان باشگاه‌های کتابخوانی در این کارگاه‌ها علاوه‌بر آشنایی با روش‌های استاندارد و نوین ترویج کتابخوانی با معیارهای انتخاب کتاب مناسب برای کودکان و نوجوانان، شیوه‌های مختلف خواندن جمعی و گفت‌وگو درباره کتاب و استفاده از شیوه کارگاهی، بر چگونگی راه‌اندازی و اداره باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان نیز مسلط می‌شوند.
شرکت در ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان طی چند مرحله و به صورت مجازی امکان‌پذیر است و در مرحله نخست مربیان متقاضی ثبت و راه‌اندازی باشگاه کتابخوانی باید با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی http://www.tarvijeketab.ir ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند.
آخرین مهلت ثبت نام مربیان متقاضی شرکت در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در سامانه مذکور ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ است و فرایند ثبت باشگاه و رقابت در دوره ششم جام از نیمه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *