۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۴۳
  • ارسال توسط :
6334549 118 - برادر شهید شهریاری: اقدام سپاه عیدی بزرگی برای ملت ایران بود
برادر شهید شهریاری: اقدام سپاه عیدی بزرگی برای ملت ایران بود

برادر شهید شهریاری: اقدام سپاه عیدی بزرگی برای ملت ایران بود

برادر شهید مجید شهریاری دانشمند هسته‌ای کشورمان گفت: اقدام سپاه پاسداران در پاسخ اقدامات رژیم صهیونیستی و حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق عیدی بزرگی برای ملت ایران بود‌.

برادر شهید مجید شهریاری دانشمند هسته‌ای کشورمان گفت: اقدام سپاه پاسداران در پاسخ اقدامات رژیم صهیونیستی و حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق عیدی بزرگی برای ملت ایران بود‌.
فرید شهریاری، برادر شهید هسته‌ای کشورمان مجید شهریاری در گفت‌وگو با فارس ضمن ابراز خرسندی و خوشحالی از اقدام سپاه در پاسخ به شرارت‌های رژیم صهیونیستی اظهار داشت: دل ملت ایران و به ویژه خانواده‌های شهدا و شهدای هسته‌ای با این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاد شد.
برادر شهید شهریاری با تقدیر از اقدامات نیروهای نظامی کشورمان در پاسخ به جنایات و شرارت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی افزود: اقدام سپاه پاسداران در پاسخ اقدامات رژیم صهیونیستی و حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق عیدی بزرگی برای ملت ایران بود‌.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی جنایات زیادی را علیه کشورمان انجام و بهترین جوانان این مرز و بوم را به شهادت رسانده است، افزود: ۶ ماه است که این رژیم زنان و کودکان و مردم بی‌گناه غزه را به خاک و خون می‌کشد.
شهریاری با تاکید بر اینکه دوران جنایت و بزن در رو به پایان رسیده است، ادامه داد: دشمنان بدانند که هر اقدامی با پاسخ سخت کشورمان مواجه خواهد شد.
برادر شهید شهریاری با تقدیر و حمایت از تدابیر مقام معظم رهبری تاکید کرد: دشمنان باید بدانند جوانان این مرز و بوم هر اقدام خسمانه‌ای را بی‌جواب نخواهند گذاشت.
وی با بیان رژیم غاصب هرگز دست از توسعه طلبی خود برنخواهد داشت و در این راه از هیچ جنایتی دست بردار نخواهد بود، تاکید کرد: اگر به این رژیم میدان دهیم به قول شهید مطهری خواهند گفت تخت سلیمان هم از آن ماست.
شهریاری با تبریک فتح‌الفتوح انجام شده به همه ملت ایران، مقام معظم رهبری و مردم مظلوم غزه افزود: دل همه مظلومان با اقدام انتقامی کشورمان شاد شد.
شهید مجید شهریاری از دانشمندان هسته‌ای کشورمان بود که هشتم آذر ۱۳۸۹ به دست عوامل رژیم صهیونیستی و با بمبی که به خودروی وی چسبانده شد در تهران به شهادت رسید.
وی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی الکترونیک از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارشناسی ارشد مهندسی هسته‌ای از دانشگاه صنعتی شریف و دکتری علوم و تکنولوژی هسته‌ای از دانشگاه صنعتی امیرکبیر بود. شهریاری استاد دانشگاه شهید بهشتی و از کارکنان سازمان انرژی اتمی ایران بود.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *