۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » در استان
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۱۹
  • ارسال توسط :
62984789 - با ابلاغ مدیرکل غله استان زنجان؛  دستورالعمل اجرایی خرید توافقی گندم اعلام شد
با ابلاغ مدیرکل غله استان زنجان؛  دستورالعمل اجرایی خرید توافقی گندم اعلام شد

با ابلاغ مدیرکل غله استان زنجان؛ دستورالعمل اجرایی خرید توافقی گندم اعلام شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: دستورالعمل اجرایی خرید توافقی گندم در سال ۱۴۰۳ توسط بخش غیردولتی را برای اجرا در مراکز خرید استان زنجان ابلاغ شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: دستورالعمل اجرایی خرید توافقی گندم در سال ۱۴۰۳ توسط بخش غیردولتی را برای اجرا در مراکز خرید استان زنجان ابلاغ شد.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی‌اله زمانی در تشریح خرید توافقی بخش غیردولتی در سال‌جاری، اظهار کرد: بر اساس این دستورالعمل، اطلاع‌رسانی به صنوف و صنایع مرتبط با گندم و آرد از سوی تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی ذی‌ربط در مورد ضوابط خرید توافقی، جمع‌بندی درخواست‌های متقاضیان و معرفی آن‌ها به ادارات کل غله و خدمات بازرگانی استان‌ها، اعلام مراکز خرید پیشنهادی از سوی متقاضیان به ادرات کل مذکور و تأیید محل پیشنهادی یا اعلام محل جدید به ایشان و اعلام اسامی متقاضیان جهت صدور مجوز خرید از طریق سامانه مربوطه، مورد تأکید قرار گرفته است.
وی بیان کرد: در دستورالعمل صادره، مهم‌ترین ضوابط خرید توافقی توسط بخش غیر دولتی که رعایت آن‌ها الزامی است نیز در قالب ۱۴ بند، تدوین و برای اجرا ابلاغ شده است. این مسئول گفت: خرید صرفاً از کشاورزانی که مشخصات آنها در سامانه پهنه بندی درج گردیده مجاز است و به همین منظور استفاده از سامانه نرم‌افزاری معرفی شده توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران (سیفاب) در مرکز خرید توافقی الزامی است. زمانی اظهار کرد: زمان خرید توافقی در سطح کشور از ابتدای فروردین لغایت پایان آذر ماه ۱۴۰۳ است. مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان عنوان کرد: به جهت جلوگیری از وقوع تخلفات احتمالی، بازرسی‌های دوره‌ای و نظارت بر امر خرید و عملکرد مراکز خرید توسط کارشناس واحد حراست استان انجام خواهد گرفت.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *