۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۲۵
  • ارسال توسط :
171005460 - اراذل و اوباش در آزادراه زنجان - تبریز دستگیر شدند
اراذل و اوباش در آزادراه زنجان – تبریز دستگیر شدند

اراذل و اوباش در آزادراه زنجان – تبریز دستگیر شدند

جانشین انتظامی استان زنجان از دستگیری چند نفر از اراذل و اوباش در آزادراه زنجان – تبریز در پی ضرب و جرح عمدی و قدرت نمایی در میان مردم خبر داد.

جانشین انتظامی استان زنجان از دستگیری چند نفر از اراذل و اوباش در آزادراه زنجان – تبریز در پی ضرب و جرح عمدی و قدرت نمایی در میان مردم خبر داد.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ ایرج خانی پور با بیان این مطلب، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی به محض اطلاع از وقوع یک فقره ضرب و جرح در آزادراه زنجان – تبریز به سرعت وارد عمل شدند.
وی اظهار داشت: چند نفر از اراذل و اوباش با ضرب و جرح عمدی و تخریب چند خودرو شخصی با سلاح سرد موجب ایراد خسارت جانی و مالی به افراد می شده و با انتشار فیلم خود در فضای مجازی اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم می کردند.
سرهنگ خانی پور ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقتدار، محل اختفای ۶ نفر از این اراذل را شناسایی و همه آنها را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: افراد دستگیر شده با دستور مقام قضایی جهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شدند.
توقیف بیش از سه تن گوشت مرغ فاقد مجوز در زنجان
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ فاقد مجوز دامپزشکی خبر داد و گفت:‌ ماموران اداره مبارزه با ارز و قاچاق کالا از تردد یک دستگاه کامیونت حامل بار غیر مجاز مطلع و با اخذ دستور قضایی به سرعت به میدان بسیج اعزام شدند و آن را متوقف کردند.
سرهنگ حسین بدری افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون، مقدار سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ فاقد مجوز دامپزشکی را به ارزش ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان یادآور شد: پرونده تعزیراتی در این خصوص تشکیل شد و گوشت کشف شده در اختیار دامپزشکی استان قرار گرفت.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *