۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۴۳
  • ارسال توسط :
62906202 - اختصاص ۱۲ میلیارد تومان برای تقویت روشنایی شهر ابهر
اختصاص ۱۲ میلیارد تومان برای تقویت روشنایی شهر ابهر

اختصاص ۱۲ میلیارد تومان برای تقویت روشنایی شهر ابهر

شهردار ابهر از اختصاص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای تقویت روشنایی شهر خبر داد.

شهردار ابهر از اختصاص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای تقویت روشنایی شهر خبر داد.
رضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی شورا و شهرداری در این دوره افزایش روشنایی‌های سطح شهر است، اظهار کرد: این موضوع مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه این موضوع علاوه بر اینکه زیبایی و جلوه خوبی که به شهر می‌دهد می‌تواند به‌عنوان یک الگو در استان باشد، گفت: افزایش روشنایی معابر باعث افزایش امنیت در شهر می‌شود.
او با توضیح اینکه اقدامات خوبی در شهر در حوزه روشنایی انجام شده است، بیان کرد: برای سال ۱۴۰۲ حدود ۱۲ میلیارد تومان برای روشنایی شهر اعتبار در نظر گرفته شده است.
شهردار ابهر با یادآوری اینکه تقویت روشنایی بلوارها و میادین یکی از اولویت‌هاست، افزود: وضعیت روشنایی در برخی معابر شهری خوب نیست، برخی از تیرهای چراغ برق در شهر هستند که به جابه‌جایی نیاز دارند که در این زمینه‌ها نیازمند همکاری بیش از پیش اداره برق هستیم.
افزایش ۴۰ درصدی مصرف بنزین در ۳ سال گذشته
یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های حال حاضر کشور مصرف بی رویه انرژی است. این مسئله از یک سو منجر به از دست رفتن منابع محدود زیر زمینی کشور شده و از سوی دیگر خروج ارز از کشور را در پی دارد. به گزارش ایران، طی سه سال اخیر بیش از ۴۰ درصد به میزان مصرف این سوخت افزوده شده و هم اکنون ۸۵ درصد از سبد سوخت بخش حمل و نقل سبک کشور را به خود اختصاص داده است. یکی از اهداف مهمی که در قانون توسعه حمل‌ونقل و مدیریت مصرف سوخت به آن تصریح شده است رسیدن مصرف سرانه بنزین کشور به ۰.۷ لیتر در روز بر نفر است. این در حالی است که طی سال‌های اخیر به‌تدریج از این شاخص دور شده‌ایم، به‌طوریکه هم‌اکنون این رقم به ۲ برابر یعنی ۱.۴ لیتر در روز بر نفر رسیده است؛ لازم است این مسئله مورد واکاوی و تدبیر جدی قرار گیرد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *