۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۰۳
  • ارسال توسط :
170538737 - پذیرش ۸۰۰ نفر در ۷ واحد دانشگاه پیام نور زنجان
پذیرش ۸۰۰ نفر در ۷ واحد دانشگاه پیام نور زنجان

پذیرش ۸۰۰ نفر در ۷ واحد دانشگاه پیام نور زنجان

رییس دانشگاه پیام نور زنجان گفت: براساس اعلام سازمان سنجش، بیش از ۵۱ هزار داوطلب تحصیل در مقطع کارشناسی، با رشد ۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته، دانشگاه پیام نور را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کرده‌اند که از این تعداد حدود 800 نفر پذیرفته شده 7 مرکز/واحد استان زنجان هستد.

رییس دانشگاه پیام نور زنجان گفت: براساس اعلام سازمان سنجش، بیش از ۵۱ هزار داوطلب تحصیل در مقطع کارشناسی، با رشد ۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته، دانشگاه پیام نور را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کرده‌اند که از این تعداد حدود ۸۰۰ نفر پذیرفته شده ۷ مرکز/واحد استان زنجان هستد.
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رویا کرمی، رییس دانشگاه پیام نور زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس اعلام سازمان سنجش، بیش از ۵۱ هزار داوطلب تحصیل در مقطع کارشناسی، با رشد ۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته، دانشگاه پیام نور را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کرده‌اند که از این تعداد حدود ۸۰۰ نفر پذیرفته شده ۷ مرکز/واحد استان زنجان هستد.
رییس دانشگاه پیام نور زنجان گفت: رشد ۱۸ درصدی قبولی در دانشگاه پیام نور نسبت به سال گذشته، نشانگر افزایش اعتماد و تداوم اقبال و استقبال مردمی از تحصیل در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور به ویژه به دلیل شیوه آموزش باز و ترکیبی دانشگاه پیام نور است.
وی یاد آور شد: فرآیند اطلاع رسانی برای پذیرش داوطلبانی که در مراکز و واحدهای استان زنجان پذیرفته شده‌اند همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.
کرمی همچنین اظهار داشت: ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری از تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در سایت گلستان به آدرس https://reg.pnu.ac.ir انجام می‌شود.
وی تاکید کرد: پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت گلستان در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی، می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه اعلام شده در صفحه اول سایت وارد سامانه آموزشی گلستان شوند و نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.
وی یادآور شد: تاریخ انتخاب واحد پذیرفته شدگان جدید از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۸ فروردین و تاریخ درخواست مهمان برای این دسته از پذیرفته شدگان نیز ۱۵ لغایت ۲۶ فروردین خواهد بود.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *