۞ سعدی:
چو بینی یتیمی سر افکنده پیش / مده بوسه بر روی فرزند خویش

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » در استان
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
  • ارسال توسط :
IMG 0699 - با مساعدت صنایع بزرگ مستقر در زنجان:  بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق در زنجان مقتدرانه و افتخارآمیز به ایستگاه آخر رسید
با مساعدت صنایع بزرگ مستقر در زنجان:  بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق در زنجان مقتدرانه و افتخارآمیز به ایستگاه آخر رسید

با مساعدت صنایع بزرگ مستقر در زنجان: بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق در زنجان مقتدرانه و افتخارآمیز به ایستگاه آخر رسید

به گزارش مردم‌نو، بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق با حضور، انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران، دانشگاه زنجان و مساعدت صنایع مهم، بزرگ و موفق مستقر در زنجان برگزار شد.

به گزارش مردم‌نو، بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق با حضور، انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران، دانشگاه زنجان و مساعدت صنایع مهم، بزرگ و موفق مستقر در زنجان برگزار شد.
🔸 تشکیل کارگروه استخراج نتایج کاربردی کنفرانس و بکارگیری آن در صنایع استان و کشور

20240501112048 IMG 9937 300x200 - با مساعدت صنایع بزرگ مستقر در زنجان:  بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق در زنجان مقتدرانه و افتخارآمیز به ایستگاه آخر رسید
رئیس دائمی کنفرانس و رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران در آیین اختتامیه بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق کشور با بیان اینکه ۸۵۰ مقاله به این کنفرانس رسید گفت: ۲۰۰ مورد برای ارائه انتخاب شدند که آمار خوبی است.
حسین عسکریان ابیانه با قدردانی از شرکتهای حامی این کنفرانس افزود: از شرکت‌های ایران‌ترانسفو، ترانسفورماتورسازی کوشکن، شرکت پارس سوئیچ، همراه اول، دانشگاه زنجان و همه شرکت‌هایی که در برگزاری این کنفرانس ما را یاری دادند تقدیر و تشکر می‌کنیم.
وی به کارگاه‌های این همایش هم اشاره کرد و گفت: ۱۶ کارگروه تخصصی و ۴ میزگرد راهبردی در صنعت برق با همکاری بخش خصوصی و دولتی برگزار شد که آمار بسیار خوب و درخور توجهی است.
رئیس دائمی کنفرانس و رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران با بیان پیشینه این کنفرانس تصریح کرد: این کنفرانس از سال ۷۷شروع به کارکرده و تاکنون دستاوردهای بسیاری خوبی در صنعت برق داشته است.
عسکریان ابیانه با اشاره به اینکه این رویداد تنها کنفرانسی است که کاملا با صنایع در ارتباط است و نتایج علمی خیلی موفقی دارد افزود: هزاران بازدید دانشجویی از این کنفرانس صورت می گیرد که منجر به تقویت زنجیره عملی علم و صنعت می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه به واسطه ارتباط‌هایی که با مسئولین اجرایی کشور داریم ، به‌کارگیری دستاوردهای این کنفرانس‌ها، نقش مهمی دارد تصریح کرد: مقرر شده است کارگروهی تشکیل و بخشی از مقالات استخراج و به عنوان مقالات کاربردی در صنایع استان و کشور استفاده شود.
وی این را هم گفت که نمایشگاه جانبی این کنفرانس باعث شد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شرکتهای بزرگ فعال در حوزه برق بیشتر دیده شود.

IMG 0702 300x200 - با مساعدت صنایع بزرگ مستقر در زنجان:  بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق در زنجان مقتدرانه و افتخارآمیز به ایستگاه آخر رسید
🔸تمام ساز و کارها ساختارها و فرآیندهای کشور غیر بهره‌ور شکل گرفته است
استاندار زنجان هم در آیین افتتاحیه این کنفرانس ضمن تقدیر از اسپانسرهای این کنفرانس، بهره‌وری را حلقه مفقوده جامعه ایران عنوان کرد و گفت: تمام ساز و کارها، ساختارها و فرآیندهای کشور غیر بهره‌ور شکل گرفته است.
دکتر محسن افشارچی با تاکید بر اینکه تکیه بیش از اندازه به نفت علت بسیاری از مشکلات کشور است تصریح کرد: مبنای تمرکز مالی کشور بر پایه نفت است که باید اصلاح شود.
وی اظهار داشت: در حوزه های انرژی، در تولید و مصرف انرژی غیر بهره وری مطرح است بنابراین باید به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر برویم و تراز تولید و مصرف در نظر گرفته شود.
مقام عالی دولت در استان، توجه به بهره‌وری در مسیر ارائه مقاله‌ها و پنل‌ها را به دست اندرکاران کنفرانس یادآور شد و گفت: این امر باعث می‌شود دستاوردهای خوبی از این کنفرانس ها حاصل شود.
🔸مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان هم با بیان اینکه، این کنفرانس با همکاری انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران، دانشگاه زنجان و مساعدت صنایع مهم، بزرگ و موفق مستقر در زنجان برگزار می‌شود گفت: وجود صنایع بزرگ برق در استان زنجان ، آن را به قطب صنعت برق کشور تبدیل کرده است.
پیام جوادی اظهار کرد: کارگاه های برگزار شده این کنفرانس از لحاظ بار علمی و صنعتی در سطح بسیار بالایی بود.
🔸کارگاههای آموزشی و نشست های تخصصی بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع برق از جمله موارد قابل توجه این همایش بود که به صورت تخصصی و با شرکت محققین و کارکنان صنایع و شرکت‌های برق به میزبانی شرکت نیروی توزیع برق زنجان در سالن‌های روزبه،کاوه، منزوی و شریعتی دانشگاه زنجان، با شرکت بیش از ۵۰۰ نفر برگزار شد.
🔸 بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی با تجلیل از نفرات، شرکت‌ها و دانشگاه‌های برگزیده در زنجان به کار خود پایان داد.

IMG 9826 300x200 - با مساعدت صنایع بزرگ مستقر در زنجان:  بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق در زنجان مقتدرانه و افتخارآمیز به ایستگاه آخر رسید
این همایش روز‌های ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت در محل دانشگاه زنجان برگزار شد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *