۞ سعدی:
چو بینی یتیمی سر افکنده پیش / مده بوسه بر روی فرزند خویش

  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۳۶
  • ارسال توسط :
61978796 - پیشرفت ۸۰ درصدی شهرک صنعتی «صائین قلعه»
پیشرفت ۸۰ درصدی شهرک صنعتی «صائین قلعه»

پیشرفت ۸۰ درصدی شهرک صنعتی «صائین قلعه»

رئیس شورای اسلامي شهر صائین قلعه گفت: شهرک صنعتی صائین قلعه با پیشرفت حدود ۷۰ تا ۸۰ درصدی آب و برق و لوله کشی گاز و ساختمان آتش نشانی و زیر ساخت‌های لازم آماده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر صائین قلعه گفت: شهرک صنعتی صائین قلعه با پیشرفت حدود ۷۰ تا ۸۰ درصدی آب و برق و لوله کشی گاز و ساختمان آتش نشانی و زیر ساخت‌های لازم آماده شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، کاظمی رئیس شورای اسلامی شهر صائین قلعه، در جمع مردم این شهر اظهار داشت: شهرک صنعتی صائین قلعه با پیشرفت حدود ۷۰ تا ۸۰ درصدی آب و برق و لوله کشی گاز و ساختمان آتش نشانی و زیر ساخت‌های لازم آماده شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر صائین قلعه با تاکید بر اینکه مردم در ایجاد راه دسترسی کمک حال شهرک صنعتی باشند، ادامه و از ایجاد میدان در تقاطع دانشگاه و پمپ بنزین خبر داد و افزود: با پیگیری‌های اعضای شورا و شهردار به زودی اقدامات آسفالت و ایجاد میدان در تقاطع انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای ورودی اتوبان و تقاطع غیر همسطح راه آهن انجام شده است و در بازدید استاندار از پروژه‌ها قول مساعد جهت بهسازی و ایجاد تقاطع غیر‌هم‌سطح راه آهن انجام شده است.
کاظمی با اشاره به نیاز شهر صائین قلعه به ایجاد مخزن آب گفت: جهت ایجاد مخزن ذخیره آب شرب صائین قلعه نیازمند در اختیار قرار دادن زمین هستیم که از خیرین و صاحبان املاک کشاورزی درخواست همکاری داریم.
رئیس شورای اسلامی شهر صائین قلعه در ادامه خواستار همراهی و کمک همه اقشار مختلف مردم در جهت آبادانی و حل مشکلات شهری شد و افزود: انتقاد به همراه راهکار مناسب در امور شهری باعث پیشرفت در مسائل شهری می‌شود.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *