۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » ورزشی
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۴۲
  • ارسال توسط :
600x400 1709198356 - سرپرست هیأت ووشو استان زنجان: مسابقات استانی ووشو در زنجان برگزار می‌شود
سرپرست هیأت ووشو استان زنجان: مسابقات استانی ووشو در زنجان برگزار می‌شود

سرپرست هیأت ووشو استان زنجان: مسابقات استانی ووشو در زنجان برگزار می‌شود

سرپرست هیأت ووشو استان زنجان گفت: در حال آماده سازی برای مسابقات قهرمانی استانی رده بزرگسالان در ۱۷ اسفند ماه هستیم که به همت ووشوکاران؛ مربیان و داوران برگزار خواهد شد.

سرپرست هیأت ووشو استان زنجان گفت: در حال آماده سازی برای مسابقات قهرمانی استانی رده بزرگسالان در ۱۷ اسفند ماه هستیم که به همت ووشوکاران؛ مربیان و داوران برگزار خواهد شد.
محسن محمدسیفی در گفتگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به اینکه در سال جاری مسابقات استانی برگزار خواهد شد اظهار کرد: در حال آماده سازی برای مسابقات قهرمانی استانی رده بزرگسالان در ۱۷ اسفند ماه هستیم که به همت ووشوکاران؛ مربیان و داوران برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه استان زنجان در رشته ورزشی ووشو همواره افتخار آفرین بوده است ابراز کرد: به خود می‌بالیم که در چهار بازی آسیایی گذشته صاحب چهار مدال طلا شدیم که بنده توانستم سه مدال طلا کسب کنم و افشین سلیمی نیز در بازی‌های آسیایی هونگ‌جو توانستند مدال‌آور باشند.
سرپرست هیات ووشو استان زنجان تاکید کرد: بزرگ‌ترین رویداد برای هر ورزشکار حضور در بازی‌های آسیایی است و تیم ووشو استان زنجان که به نمایندگی از کشور ایران در مسابقات ووشو حضور داشت، توانست مدال‌هایی از جنس طلا برای کشور ایران کسب کند که مراسم تجلیل آن نیز در زنجان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری مسابقات استانی برگزار خواهد شد افزود: در حال آماده سازی برای مسابقات قهرمانی استان رده بزرگسالان در ۱۷ اسفند ماه هستیم که به همت ووشوکاران؛ مربیان و داوران برگزار خواهد شد.
سیفی با بیان اینکه با افزایش عزت نفس بانوان ووشوکار زنجانی می‌توان در این حوزه نیز پیشرفت چشمگیری داشت گفت: با وجود مربیان مطرح استانی، تقویت عزت نفس و تمرینات پی‌در‌پی شاهد موفقیت روز افزون بانوان ووشوکار زنجانی خواهیم بود تا آنها نیز سهمی در درخشش استان زنجان داشته باشند.
وی با بیان اینکه اطلاعات کاملی از محل برگزاری مسابقات در دسترس نیست گفت: در اردیبهشت ماه سال آینده مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی بزرگسالان برای قهرمانی آسیا به میزبانی خراسان شمالی برگزار خواهد شد که باید تیم ووشوکاران برای این عرصه ورزشی آماده شوند و بعد از برگزاری مسابقات استانی نفرات را با آمادگی کامل به مسابقات اعزام خواهیم کرد.
سرپرست هیات ووشو استان زنجان ادامه داد: همچنین در این رشته ورزشی رده سنی نوجوانان آسیا امیرحسام محمدی توانست با شکست حریف خود در قسمت تالو(نمایش) مدال طلای المپیک دانشجویان را کسب کند و سهمی در افتخار استان خود داشته باشد.

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *