۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۲۷
  • ارسال توسط :
156557733 - برگزاری یادواره شهدای مداح در زنجان
برگزاری یادواره شهدای مداح در زنجان

برگزاری یادواره شهدای مداح در زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از برگزاری یادواره شهدای مداح در استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این برنامه یادواره‌های شهرستانی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای مداح و... نیز خواهیم داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از برگزاری یادواره شهدای مداح در استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این برنامه یادواره‌های شهرستانی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای مداح و… نیز خواهیم داشت. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس برزگر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در مراسم گرامیداشت روز شهید که در بیت امام جمعه زنجان با حضور معاون سیاسی و امنیتی و معاون مدیریت و منابع انسانی استاندار، جمعی از مسؤولان، خانواده‌های معظم شهدا و خادمین شهدای والامقام برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت و تبریک روز گرامیداشت شهدا، اظهار کرد: خدمت به خانواده معزز شهدا توفیق بزرگی که نصیب کارکنان بنیاد شهید شده و به گفته رهبر معظم انقلاب، خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران خدمت به نبی اکرم(ص) است. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان را یکی از برنامه‌های بنیاد شهید در راستای تجدید بیعت با شهدا و امام شهدا عنوان و با ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات بنیاد شهید در خدمت به جامعه ایثارگری، ابراز امیدواری کرد: با تلاش مسؤولان بتوانیم مشکلات و دغدغه‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران را به طرق مختلف رفع کنیم.
وی با بیان اینکه طبق اساسنامه بنیاد شهید، ۷۵ درصد رسالت این نهاد انقلابی فرهنگی و ترویج ایثار و شهادت است، اضافه کرد: در حال حاضر بنیاد شهید بیشتر در حوزه‌های خدماتی فعالیت می‌کند و یک دستگاه خدمت رسان معرفی شده است که امیدواریم تاثیرگذار بوده به جامعه ایثارگری خدمات مطلوب ارائه دهیم.
برزگر در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غریب که غریبانه و در دوران اسارت به شهادت رسیدند، یادآور شد: استان زنجان پنج شهید غریب دارد که در دوران اسارت به شهادت رسیدند و سختی‌های زیادی در دوران اسارت کشیدند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری یادواره شهدای مداح در استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این برنامه یادواره‌های شهرستانی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای مداح و… نیز خواهیم داشت. وی با اشاره به اینکه در صدد هستیم امسال در مسیر اربعین حسینی شهدای زنجان را به عنوان ناصرالحسین معرفی کنیم، تصریح کرد: امیدواریم با مردمی کردن برنامه‌های فرهنگی اثرگذاری اقدامات را بیش از پیش محقق کنیم.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *