۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » سرمقاله
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۸:۱۳
  • ارسال توسط :
ad3 5283pdf copy - ۲۴ سال پا به پای شما
۲۴ سال پا به پای شما

۲۴ سال پا به پای شما

رضا سواری، مدیرمسئول: ۲۴ سال با فراز و نشیب‌های کار مطبوعاتی در استانی که هیچ‌گونه زیرساختی برای انتشار نشریه روزانه نداشت را با شما سپری کردیم. سخن گفتن از سختی‌های این کار منحصر به فرد، شاید امروز که همه چیز بر مدار سرعت در فضای مجازی و الکترونیک می‌چرخد، معنایی نداشته باشد. اما گفتن از […]

رضا سواری، مدیرمسئول: ۲۴ سال با فراز و نشیب‌های کار مطبوعاتی در استانی که هیچ‌گونه زیرساختی برای انتشار نشریه روزانه نداشت را با شما سپری کردیم.
سخن گفتن از سختی‌های این کار منحصر به فرد، شاید امروز که همه چیز بر مدار سرعت در فضای مجازی و الکترونیک می‌چرخد، معنایی نداشته باشد.
اما گفتن از خاطره‌های انتشار تنها روزنامه استان زنجان که تمام کارهای مربوط به تهیه خبر و تصویر با مشقت‌های فراوان انجام و در داخل فلاپی‌های الکترونیکی ذخیره و با اتوبوس به تهران ارسال می‌شد تا کادر فنی آن را صفحه‌بندی و به چاپخانه ارسال نموده و مجددا اتوبوس شبانه نسخه‌های چاپ شده را به زنجان بیاورد، خاطره‌ای شیرین است که در دورهمی‌های یاران قدیمی در دفتر روزنامه مرور می‌شود و لحظات خاطره انگیز آن در کنار پاسداست زحمات جبران ناپذیر همراهان، باعث نشاط و غرور می‌گردد.

امروز رسانه نه به عنوان یک نشریه مکتوب بلکه در ابعاد مختلف آن با گسترش توانمندی‌های لازم مسئولیتی تعهدآور بر دوش دارد و مولفه های سرعت، دقت و صحت بیش از گذشته نیاز جامعه مخطبان است که رسانه باید متعهدانه به آن بپردازد. در ۲۴ سال گذشته تلاش کردیم تا به این تعهد با مسئولیت، برای مردم دیارمان نیک عمل کنیم؛ بی هیچ حمایتی و بی هیچ چشمداشتی. روزنانه مردم‌نو از زمان تولد خود عهد بسته است برای مردم قلم بزند. امروز پایداری بر این تعهد، علی‌رغم هزینه‌هایی که داشته است برای دست اندرکاران آن افتخارآفرین بوده و تلاش دارد تا این راه را ادامه دهد. باشد که این جریده مکتوب سال ها بتواند در کنار شما مخاطبان گرامی مانا باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *