۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
  • ارسال توسط :
aHR0cHM6Ly9jZG4ueWpjLmlyL2ZpbGVzL2ZhL25ld3MvMTQwMi8xMS8yNC8xODk1MTU4MV8xNjQuanBn - وقتی پای سرمایه‌گذار هندی به ابهر باز می‌شود
وقتی پای سرمایه‌گذار هندی به ابهر باز می‌شود

وقتی پای سرمایه‌گذار هندی به ابهر باز می‌شود

فرماندار شهرستان ابهر از جذب یک سرمایه‌گذار هندی در این شهرستان خبر داد.

فرماندار شهرستان ابهر از جذب یک سرمایه‌گذار هندی در این شهرستان خبر داد.
احمد ذوالقدر، فرماندار شهرستان ابهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، از جذب یک سرمایه گذار هندی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این سرمایه گذار هندی قرار است در تولید مواد اولیه ذوب در شهرک صنعتی افق ابهر مستقر و آغاز به فعالیت کند.
فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه این نخستین سرمایه‌گذار خارجی است که در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» جذب و مذاکرات آن توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان انجام شده است، گفت: طی چند روز آینده واگذاری واحد به سرمایه‌گذار هندی انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه طی چند روز آینده یک واحد تولیدی واقع در شرکت اطلس جین (نساجی گروه پر) با حضور مسوولان استانی در شهرستان افتتاح می‌شود، تصریح کرد: واحد شیمیایی شرکت کیمیای نورین هم که کارهای آن سال گذشته انجام شده بود طی چند روز آینده افتتاح می‌شود.
ذوالقدر همچنین از سرمایه‌گذاری و فعالیت یک واحد تولیدی با برند گلرنگ در شهرستان خبر داد و گفت: زمین آن مشخص شده است که امیدواریم در راستای تحقق شعار سال بتوانیم در این حوزه هم اقداماتی انجام دهیم.
وی با اشاره به پروژه‌های سرمایه‌گذاری که در سال گذشته در این شهرستان انجام شده است، اظهار داشت: این پروژه‌ها بیشتر در حوزه گردشگری، تولیدی و صنعتی بود.فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه در حوزه گردشگری در شهرستان در سال گذشته ۵ مورد سرمایه‌گذاری انجام شد، گفت: سال گذشته ۶ واحد تولیدی بزرگ به چرخه تولید بازگشتند، ضمن اینکه ۷ واحد هم با حضور مسولان استانی در سال گذشته افتتاح و فعالیت خودشان را آغاز کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *