۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
  • ارسال توسط :
170933818 - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان: جذب تسهیلات حمایتی  از فعالان صنایع دستی زنجان ۶۰۰ درصد افزایش یافت
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان: جذب تسهیلات حمایتی  از فعالان صنایع دستی زنجان ۶۰۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان: جذب تسهیلات حمایتی از فعالان صنایع دستی زنجان ۶۰۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: جذب تسهیلات حمایتی از فعالان صنایع دستی استان ۶۰۰ درصد افزایش یافت و رقم آن به هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال در سال جاری رسید. به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید صفوی در شورای اداری استان به مجموعه اقدامات و فعالیت های مجموعه میراث فرهنگی در […]

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: جذب تسهیلات حمایتی از فعالان صنایع دستی استان ۶۰۰ درصد افزایش یافت و رقم آن به هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال در سال جاری رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید صفوی در شورای اداری استان به مجموعه اقدامات و فعالیت های مجموعه میراث فرهنگی در استان اشاره کرد و افزود: امسال سه هزار پروانه صنایع دستی در استان صادر یا تمدید شده است.
وی ادامه داد: در زمان حاضر ۵۵ رشته صنایع دستی در استان فعال است که ملیله کاری، چاروق دوزی، چاقوسازی، مسگری، قلمزنی، گلیم بافی، گیوه بافی و مصنوعات چرمی از مهمترین آنها به شمار می رود.
صفوی گفت: زنجان سال گذشته در ایام نوروز جزو چهار استان برتر در افزایش اقامت مسافران بود و این موضوع در تبدیل زنجان به مقصد گردشگری قابل توجه است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: تاکنون چهار رویداد جشنواره ملی آش ایرانی، نمایشگاه ملی صنایع دستی، جشنواره غذای اکو- جاده ابریشم و اجتماع عظیم یوم العباس با میزبانی استان زنجان در تقویم رویدادهای ملی ایران ثبت شده است.
صفوی اظهار کرد: در یک سال گذشته زنجان بیشترین سهم را از اعتبارات مرمت بناهای تاریخی در مقایسه با سال های گذشته داشته و هم اکنون در همه شهرستان های استان پروژه های مرمت در دست اجراست.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *