۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
  • ارسال توسط :
600x400 1710670884 - مدیرکل استاندارد استان زنجان:  کم فروشی در استان زنجان به دلیل اعتقادات دینی پایین است
مدیرکل استاندارد استان زنجان:  کم فروشی در استان زنجان به دلیل اعتقادات دینی پایین است

مدیرکل استاندارد استان زنجان: کم فروشی در استان زنجان به دلیل اعتقادات دینی پایین است

مدیرکل استاندارد استان زنجان با اشاره به پایین بودن میزان کم فروشی در استان زنجان به دلایل اعتقادی و مذهبی گفت: خوشبختانه استان زنجان از جمله استان‌هایی است که به دلایل مذهبی و اعتقادی کم فروشی در آن بسیار پایین است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با اشاره به پایین بودن میزان کم فروشی در استان زنجان به دلایل اعتقادی و مذهبی گفت: خوشبختانه استان زنجان از جمله استان‌هایی است که به دلایل مذهبی و اعتقادی کم فروشی در آن بسیار پایین است.
به گزارش مردم‌نو، مهدی قهرمانی در نشست خبری با اشاره به اعتقادات مذهبی و دینی مردم در استان زنجان افزود: همین عامل سبب شده است کم فروشی در این استان بسیار کاهش یابد. وی البته این را هم گفت که اگر موردی در این خصوص گزارش شود قاطعانه با آن برخورد می‌شود.
این مسئول به اجرای طرح عیدانه نوروزی توسط این اداره کل اشاره کرد و گفت: اجرای طرح عیدانه نوروزی برای سومین سال با تمرکز بر خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان و نوروز از ۱۵ اسفند ماه امسال تا ۱۵ فروردین سال بعد در دستور کار قرار گرفته است.
قهرمانی هدف از اجرای طرح را تعیین میزان انطباق خدمات ارائه شده به عموم مردم با استانداردهای ملی مرتبط عنوان کرد.
وی با اشاره به مبنای قانونی طرح هم گفت: این طرح در راستای تحقق ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد که به موجب آن که به موجب آن سازمان استاندارد موظف است نسبت به ارزیابی انطباق کالای ساخت داخل، وارداتی و نیز خدماتی که از لحاظ ایمنی بهداشت و سلامت، حائز اهمیت می‌باشد اقدام نماید، تهیه و اجرا می‌شود.
مدیرکل استاندارد استان زنجان به محورهای ارزیابی طرح عیدانه نوروزی هم اشاره کرد و گفت: هتل، هتل آپارتمان و زائرسراها، خدمات فرودگاهی، ایستگاه‌های راه آهن و پایانه‌های مسافربری برون شهری، مجتمع‌های اقامتی بین راهی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران‌ها، خشکبار و عرضه شیرینی، میادین میوه و تره‌بار و خدمات قالیشویی از آن جمله هستند.
خودرو و لوازم یدکی آن و مواد دخانی رضایت مردم را جلب نکرده‌اند
قهرمانی همچنین با تاکید بر اینکه ما طبق قانون باید نرخ کیفیت کالاها و خدمات را اندازه بگیریم گفت: در پرسشنامه‌ اندازه‌گیری نرخ کیفیت بیش از ۷۳ درصد پرسش شوندگان با نشانه استاندارد آشنا بودند و این به معنی عملکرد خوب در حوزه فرهنگی استاندارد است.
وی با تاکید بر اینکه سه کالای پرطرفدار ما شامل مواد شوینده ماکارونی و موبایل بود که مردم از آن رضایت داشتند تصریح کرد: جالب است بدانید که خودرو لوازم یدکی و مواد دخانی در قعر جدول بوده و کالاهایی بودند که مردم از این کالاها رضایتی نداشتند.
این مسئول گفت: توزیع جغرافیایی پرسشنامه مختص نقاط خاصی از شهر نبوده بلکه در همه مناطق شهر، اعم از نقاط برخوردار و کم برخوردار بوده است.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *