۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » فناوری
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۴۲
  • ارسال توسط :
6000726 - شل‌کن سفت‌کن اینترنت و حیات استارت‌آپ‌ها
شل‌کن سفت‌کن اینترنت و حیات استارت‌آپ‌ها

شل‌کن سفت‌کن اینترنت و حیات استارت‌آپ‌ها

طی نشست خبری رونمایی از محصول جدید هیروباکس، توسعه‌دهندگان این محصول از تاثیر محدودیت‌های اینترنتی یک سال و نیم اخیر بر روند کاری خود صحبت کردند.

طی نشست خبری رونمایی از محصول جدید هیروباکس، توسعه‌دهندگان این محصول از تاثیر محدودیت‌های اینترنتی یک سال و نیم اخیر بر روند کاری خود صحبت کردند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هیروباکس معرفی شد؛ محصولی که با استفاده از آن می‌توان بدون محدودیت به منابع فایل‌های گرافیکی دنیا، به‌صرفه و سریع دسترسی داشت. به طور مثال دسترسی به منابع و فایل‌های پرمیوم سرویس‌های معتبری از جمله: فری‌پیک، انوتو، شاتراستوک، ادوبی استوک و … از طریق هیروباکس به راحتی و با تعرفه بسیار به صرفه و سریع امکان پذیر است.
هیروباکس طی فرایند جذب سرمایه توسط ژاکت نکست رشد و توسعه پیدا کرده‌است؛ ژاکت نکست پس از موفقیت ژاکت در راه‌اندازی مارکت پلیس محصولات مبتنی بر وب و با هدف راه‌اندازی بستری برای طراحان دیجیتال ایجاد شد. بنابر گزارش‌های منتشر شده هیروباکس تاکنون توانسته‌است نفوذ خوبی در جامعه هدف خود داشته باشد و به بیش از ۱۳،۰۰۰ کاربر فعال خود، حدود یک میلیون و پانصد هزار درخواست فایل پرمیوم در فرمت‌های مختلف گرافیکی، تصاویر حرفه‌ای، وکتور، ویدئو، موزیک و … را در دسترس کاربران خود قرار دهد.
فراز و فرود استارت‌آپی با محدودیت‌های اینترنتی
وحید بهرامیان مدیرعامل ژاکت، در نشست خبری معرفی هیروباکس، در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرآنلاین، مبنی براینکه محدودیت‌های اینترنتی که از سال گذشته پی‌ریزی شده‌اند، چه تاثیری در جهت رشد و یا افول استارت‌آپ‌ها در کشور داشته‌اند؛ گفت:« با محدودیت‌هایی که وضع شد موجی سمت راه‌اندازی وبسایت‌ها در کشور شکل گرفت؛ فعالان این حوزه به این نتیجه رسیدند که وبسایت‌ها پایداری کسب و کارها را تضمین می‌کنند. اما از طرف دیگر این نگرانی را در بین فعالان این حوزه ایجاد کرده‌است که بعد از راه‌اندازی وبسایت و صرف هزینه‌های هنگفت اگر بالا آمدن آن با مشکل مواجه شود باید چه کاری انجام داد.»
امیر عصاری، مدیر توسعه کسب و کار ژاکت، نیز در پاسخ به این پرسش گفت:« محدودیت‌های اخیر در بستر اینترنت برای همه ما مشکل‌آفرین بوده‌است و کاربران نیز از این موضوع مستثنی نیستند. وبسایت‌های بسیاری از فعالان این حوزه پس از محدودیت‌هایی که رخ داد، به مشکل خورد و فعالان این حوزه مجبور شدند تا با حساسیت‌های بیشتری پلاگین‌ه را برای وبسایت‌های خود تهیه کنند. در نتیجه باید گفت این محدودیت‌های اینترنتی تاثیرگذار بوده‌است اما بازار کسب و کارهای اینترنتی همواره به گونه‌ای به تعادل می‌رسد و در حالی که این محدودیت‌های اینترنتی ایجاد شد، اینستاگرام نیز فیلتر شد و مردم به سمت وبسایت‌ها جذب شدند.»
علی حاجی محمدی، موسس ژاکت، نیز در پاسخ به این پرسش گفت:« این محدودیت‌ها ریسک سرمایه‌گذاری را بالا می‌برد و سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در این بستر نگران می‌کند. این محدودیت‌ها چه بر بستر وب و یا شبکه‌های اجتماعی باشد، این تاثیر را در فرایند رشد استارت‌آپ‌ها خواهد داشت.»

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *