۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » فناوری
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۴۸
  • ارسال توسط :
171008454347422900 - با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر: اتاق نمادرس در هلال احمر زنجان افتتاح شد
با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر: اتاق نمادرس در هلال احمر زنجان افتتاح شد

با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر: اتاق نمادرس در هلال احمر زنجان افتتاح شد

ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای آموزش، کمک به انسان ها و بشریت دبیر کل جمعیت هلال احمر، با شاره به اتاق نمادرس (نخستین مدرسه انسان دوستی در متاورس) توسط دبیر کل افتتاح و هلال احمر زنجان مجهز به مدرسه واقعیت مجازی شد، گفت: ضروری است بسترهای لازم برای آموزش، کمک به انسان ها و بشریت فراهم باشد.

ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای آموزش، کمک به انسان ها و بشریت
دبیر کل جمعیت هلال احمر، با شاره به اتاق نمادرس (نخستین مدرسه انسان دوستی در متاورس) توسط دبیر کل افتتاح و هلال احمر زنجان مجهز به مدرسه واقعیت مجازی شد، گفت: ضروری است بسترهای لازم برای آموزش، کمک به انسان ها و بشریت فراهم باشد.
به گزارش ایلنا از زنجان، یعقوب سلیمانی، در آیین افتتاح اتاق متاورس و اتاق آماده عملیات تیم های سحر، گفت: باید بسترهای لازم برای آموزش، کمک به انسان ها و بشریت فراهم باشد. دبیرکل جمعیت هلال احمر، افزود: متاورس(نمادرس) بازدید مجازی از حوادث و سوانح و از جالبترین تجربه در آموزش عملی برای آمادگی در برابر مخاطرات و امدادرسانی است.
وی گفت: امروزه هراندازه آموزش توسعه باید تاب آوری جامعه ارتقا می یابد و شاهد خسارت جانی و مالی ناشی از حوادث و بلایا در کشور خواهیم بود.
سلیمانی تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از خسران و خسارت در کشور به علت ضعف در حوزه آموزش است که باید بسترهای لازم برای این مهم فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: بستر جدید آموزش را جمعیت هلال احمر از طریق دانش آموزان، نوجوانان و مدارس شروع کرده است. دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: امروزه برای تقویت آموزش حرفه ای، پیشرفته و بروز نیاز داریم که، باید بومی سازی شود.
سلیمانی ابراز امیدواری کرد؛ جمعیت هلال احمر به موقعیتی برسد که تمام توان خود را معطوف در جهت خدمت به مردم و بشریت کند.
وی افزود: هراندازه از جهت تجهیزات، علم و آموزش قوی باشیم برکات آن در جامعه نمایان می شود. دبیرکل جمعیت هلال احمر به حوادث غزه اشاره کرد و ادامه داد: هراندازه فریادی از کنوانسیون ژنو داده می شود ولی هیچ دادرسی نیست بنابراین باید توان را بالابرد تا انسانیت و بشریت در امن و امان باشد. گفتنی است: در این اتاق مجازی نمادرس با استفاده از عینک های سه بعدی واقعیت مجازی، دانش آموزان در شرایطی شبیه سیل یا زلزله واقعی قرار می‌گیرند و نحوه رویارویی با حوادث و مخاطرات از جمله پناهگیری و خروج اضطراری با رویکرد مانور زلزله و یا سیلاب را آموزش می‌بینند.
بازدید از پروژه عمرانی ابهر، افتتاح اتاق متاورس، اتاق آماده عملیات تیم های سحر، توزیع بسته های معیشتی ، افتتاح دستگاه تصفیه آب ۱۰ هزار لیتری، بازدید از روند ارائه خدمات سلامت رایگان، دیدار با خانواده محترم شهدا، جلسه شورای مدیران و افتتاح مدرسه امداد و نجات پایگاه شمالغرب از برنامه های سفر یک روزه دبیر کل به زنجان است.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *