۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۵۸
  • ارسال توسط :
download 1 - استاندار زنجان در آخرین جلسه شورای اداری سال خطاب به مدیران:  نگذارید مردم به مرحله فریاد و ناسزاگویی برسند
استاندار زنجان در آخرین جلسه شورای اداری سال خطاب به مدیران:  نگذارید مردم به مرحله فریاد و ناسزاگویی برسند

استاندار زنجان در آخرین جلسه شورای اداری سال خطاب به مدیران: نگذارید مردم به مرحله فریاد و ناسزاگویی برسند

استاندار زنجان با تاکید بر انجام درست و به موقع کار مردم توسط مدیران گفت: نگذارید مردم به مرحله فریاد و ناسزاگویی برسند و این تنها با حس مسئولیت پذیری و حُسن انجام کار از سوی مدیران امکان پذیر است.

استاندار زنجان با تاکید بر انجام درست و به موقع کار مردم توسط مدیران گفت: نگذارید مردم به مرحله فریاد و ناسزاگویی برسند و این تنها با حس مسئولیت پذیری و حُسن انجام کار از سوی مدیران امکان پذیر است.
فوزیه‌ مهدیون- مردم‌نو، دکتر محسن افشارچی در آخرین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۲ با تاکید بر اهتمام مدیران در راستای انجام مسئولیت محوله و گره گشایی از امورات مردم اظهار داشت: مدیران در مواجهه با مسئولیت‌های محوله باید به نحو شایسته نسبت به انجام وظایف خود اقدام کنند تا موجب نارضایتی و رسیدن به مرحله فریاد و ناسزاگویی مردم نشوند. وی با اشاره به توصیه‌های فراوان در قرآن کریم در خصوص انجام حسن وظیفه هم گفت: خداوند در قرآن کریم فرموده است کسی که مورد ظلم واقع شده نه تنها می‌تواند فریاد بزند، بلکه می‌تواند بدزبانی هم بکند و این مسئولان هستند که نباید بگذارند کار به مرحله فریاد و دشنام بکشد.
مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: کسی که به خاطر نارضایتی از مدیران به مرحله فریاد و ناسزاگویی می‌رسد اگر حق با او باشد بدا به حال ما مدیران و اگر حق با او نباشد بسیاری از گناهان مدیران پاک می‌شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه راهکار این مهم این است که ما مسئولان خودمان را در معرض مردم قرار دهیم گفت: یکی از ابزارهای قرار گرفتن مدیران در معرض و دسترس مردم نماز جمعه است.
وی اظهار داشت: بسیاری از مردم که نمی‌توانند از در استانداری داخل شوند و مشکلاتشان را مطرح کنند در نماز جمعه، نزد من از مدیران گله می‌کنند.
استاندار زنجان از مدیران خواست به طور مرتب در محل برگزاری نماز جمعه در دسترس مردم باشند و به مشکلات آنها رسیدگی کنند.
صنایع را به بهانه‌های مختلف اذیت نکنید
استاندار زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه برای پیشبرد اهداف توسعه استان، مدیران باید در کنار هم باشند تصریح کرد: درخواستی از مدیران دارم و آن اینکه در بسیاری از مسائل که اصطکاک بین دستگاه‌ها مانع از تحقق اهداف پیش بینی شده می‌شود راه را پیدا کنید تا ذهن من به عنوان استاندار درگیر آن نشود.
افشارچی با اشاره به اینکه صنایع استان بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات داده‌اند گفت: همه جای دنیا مرسوم است کسی یا ارگانی که مالیات می‌دهد حق و حقوقی برایش منظور می‌شود بنابراین ما نباید آنها را به هر دلیل و مناسبتی اذیت کنیم.
وی تصریح کرد: مدیران شاخص‌های استانی را به شاخص‌های ملی ترجیح دهند و این یکی از شاخص‌های اصلی سنجش مدیران برای سال ۱۴۰۲ و نیز سال آینده خواهد بود.
استاندار زنجان به تلاش مدیران در روزهای پایانی سال در راستای آسایش و رفاه مردم به ویژه در حوزه ترافیک هم توصیه‌هایی داشت و گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط بیش از گذشته در این خصوص تلاش کنند تا موجبات نارضایتی مردم را فراهم نکنند.
وی با بیان اینکه امسال تقارن فضای ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت شرایط ویژه‌ای را ایجاد کرده است اظهار داشت: مدیران و مسئولان ذیربط باید توجه لازم و کافی را در حفظ فضای رمضانی شهر و استان داشته باشند.
استاندار زنجان گفت: رستوران‌ها و مراکز پذیرایی دارای مجوز، شرایط ویژه‌ای برای پذیرایی از مسافران و افراد با شرایط خاص را دارند، اما شرایط عرفی و شرعی جامعه و استان ما رفتارهای افرادی را که در ملأ عام اقدام به روزه خواری می‌کنند بر نمی‌تابد.
افشارچی، با اشاره به تعیین تکلیف پسماند روی، از وصول اولین چک فروش این پسماند خبر داد و افزود: از سال آینده نیز قدم های بیشتری در راستای ارزش افزایی پسماند روی بر می داریم.
وی با بیان اینکه امسال ۱۵ هزار میلیارد تومان پروانه بهره برداری صنعتی در این استان صادر شده است افزود: استان زنجان در این حوزه، جزء استان‌های برتر کشور است.
استاندار زنجان با اشاره به برخی رویدادهای مهم استان در سال ۱۴۰۲ هم گفت: هدفگذاری جذب سرمایه گذاری های جدید در استان تا پایان دولت سیزدهم بدون احتساب پروژه پتروشیمی ۴۵ هزارمیلیارد تومان و با پتروشیمی ۶۰ هزار میلیارد تومان است.
افشارچی تصریح کرد: استان زنجان در نیمه اول امسال با ۶۰ میلیون دلار، رتبه اول جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور را به خود اختصاص داد.
وی با اشاره به موضوع کاهش حدود پنج درصدی صادرات استان هم گفت: این مسئله بیشتر به وضع عوارض بر صادرات یک عنصر فلزی از استان مربوط می شد که با رفع آن، رشد صادرات استان را شاهد خواهیم بود.
گفتنی است در این نشست جمعی از مدیران نسبت به تشریح عملکرد یک سال گذشته خود پرداختند و استاندار زنجان هم ضمن اشاره به دغدغه‌های ذهنی خود در حوزه‌های مختلف، بر رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در راستای توسعه استان توصیه‌هایی را ارائه کرد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *