۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۴۰
  • ارسال توسط :
600x400 1714211011 - کنکور سراسری بدون هیچ تخلفی در زنجان برگزار شد
کنکور سراسری بدون هیچ تخلفی در زنجان برگزار شد

کنکور سراسری بدون هیچ تخلفی در زنجان برگزار شد

نماینده آزمون سراسری و سازمان سنجش در استان زنجان گفت: خوشبختانه در این آزمون هیچگونه تخلفی صورت نگرفته و آزمون سراسری نوبت اول را به خوبی برگزار کردیم.

نماینده آزمون سراسری و سازمان سنجش در استان زنجان گفت: خوشبختانه در این آزمون هیچگونه تخلفی صورت نگرفته و آزمون سراسری نوبت اول را به خوبی برگزار کردیم.
عباس رسولی در گفتگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه آزمون سراسری نوبت اول به همت و یاری مسئولین ارشد استانی به خوبی برگزار شد گفت: در سطح استان زنجان حدود ۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر در این آزمون شرکت داشتند که در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، گروه ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، زبان خارجه و هنر برگزار شد.
وی افزود: در روز نخست آزمون گروه علوم ریاضی و علوم انسانی در نوبت صبح روز پنجشنبه و بعد از ظهر آن روز نیز آزمون گروه‌های زبان خارجه و هنر نیز برگزار شد.
نماینده آزمون سراسری و سازمان سنجش در استان زنجان با اشاره به اینکه در نوبت صبح روز جمعه نیز گروه علوم تجربی آزمون داشتند تصریح کرد: تقریبا ۶ هزار ۹۰۰ داوطلب در گروه علوم تجربی حضور داشته و بقیه نفرات در گروه‌های دیگر شرکت کرده بودند.
وی ادامه داد: در این آزمون بیشترین سهم برای رشته پر طرفدار علوم تجربی بود که با استقبال زیادی صورت گرفت. داوطلبان شرکت کننده با نسبت جمعیت ۶۰ درصد خانم‌ها و ۴۰ درصد آقایان را شامل می‌شدند.
رسولی با بیان اینکه ۷ حوزه در برگزاری این آزمون بزرگ دخیل بودند عنوان کرد: با برنامه‌ریزی در شهرستان‌های ابهر، خدابنده، خرمدره، ماهنشان و دانشگاه پیام نور و دانشگاه زنجان توانستیم آزمون را بخوبی برگزار کنیم.
نماینده آزمون سراسری و سازمان سنجش در استان زنجان با اشاره به تعداد داوطلبین دانشگاه زنجان خاطر نشان کرد: از دانشگاه زنجان هم در گروه‌های علوم انسانی و ریاضی ۳ هزار و ۱۲۲ نفر شرکت کننده، در گروه‌های زبان خارجه و هنر هزار و ۸۳ داوطلب و در گروه علوم تجربی نیز ۳ هزار و ۲۵۰ نفر حضور داشتند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *