۞ سعدی:
چو بینی یتیمی سر افکنده پیش / مده بوسه بر روی فرزند خویش

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » در استان
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۳۵
  • ارسال توسط :
169572803 - تامین سرویس برای معلمان  در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر امکان ندارد
تامین سرویس برای معلمان  در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر امکان ندارد

تامین سرویس برای معلمان در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر امکان ندارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در رابطه با تامین ایاب و ذهاب برای معلمانی که در روستاها و مناطق مختلف تدریس می‌کنند، گفت: طبق ضوابط اجرایی قانون بودجه از آنجایی که شهرهای استان زنجان زیر ۵۰ هزار نفر هستند از این محل هزینه سرویس پرداخت نمی‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در رابطه با تامین ایاب و ذهاب برای معلمانی که در روستاها و مناطق مختلف تدریس می‌کنند، گفت: طبق ضوابط اجرایی قانون بودجه از آنجایی که شهرهای استان زنجان زیر ۵۰ هزار نفر هستند از این محل هزینه سرویس پرداخت نمی‌شود. علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در ابطه با تامین ایاب و ذهاب برای معلمانی که در روستاها و مناطق مختلف تدریس می‌کنند، اظهار داشت: از آنجایی که شهرهای استان زنجان زیر ۵۰ هزار نفر هستند در این راستا در قانون بودجه هرساله این اعتبار دیده نمی‌شود که از این محل برای همکاران بتوان سرویس تامین کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: طبق ضوابط اجرایی قانون بودجه شهرهای که بالای ۵۰ هزار نفر هستند هزینه سرویس پرداخت می‌شود.
اسماعیلی همچنین در رابطه با همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین گفت: این قانون در برنامه هفتم توسعه دیده شده و پله‌ای باید اتفاق بیفتد و سازمان برنامه بودجه باید برای آن اعتبار در نظر بگیرد و سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی این کار را برای بازنشستگان انجام بدهد.اسماعیلی افزود: منتظر هستیم که آیین نامه اجرای آن به دستگاه‌ها ابلاغ شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *