۞ سعدی:
چو بینی یتیمی سر افکنده پیش / مده بوسه بر روی فرزند خویش

  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۲۰
  • ارسال توسط :
4546859 - کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در زنجان
کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در زنجان

کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در زنجان

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان، از کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در زنجان خبر داد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان، از کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در زنجان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی از کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی به عنوان یکی از برنامه‌های مهم این دهه در زنجان خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده ۲۱ چایخانه آستان قدس رضوی در زنجان ایجاد می شود.
وی با یادآوری اینکه مقرر شده است تا خادمان و پرچم متبرک حضرت معصومه (س) در روز ۲۱ اردیبهشت به زنجان برسند، افزود: قرار است خادمان به مدت سه روز در زنجان حضور داشته باشند.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان در خصوص برنامه‌های خادمان حرم حضرت معصومه (س)، ادامه داد: این خادمان قرار است طی مدت سه روز برنامه‌های خود را در زندان‌های زنجان، ابهر و خدابنده به اجرا بگذارند.
محمدی در رابطه با برنامه‌های خادمان حرم امام رضا (ع) گفت: این خادمان نیز برنامه‌های خود را به مدت یک هفته با عنوان «زیر سایه خورشید» در استان به خصوص شهرستان‌های خرمدره، سلطانیه و طارم به اجرا بگذارند.
وی در ادامه با بیان اینکه ایجاد چایخانه آستان قدس رضوی یکی از برنامه‌های مهم در کشور است، افزود: در همین راستا مقرر شده است تا ۸۸۸ چایخانه در کشور ایجاد شود که سهم استان زنجان از چایخانه‌های آستان قدس رضوی ۲۱ چایخانه خواهد بود.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *