۞ سعدی:
چو بینی یتیمی سر افکنده پیش / مده بوسه بر روی فرزند خویش

  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۲۸
  • ارسال توسط :
171086755 - قاچاقچی هرویین در ابهر دستگیر شد
قاچاقچی هرویین در ابهر دستگیر شد

قاچاقچی هرویین در ابهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی ابهر از دستگیری یک نفر توزیع کننده مواد مخدر و کشف حدود نیم کیلوگرم هروئین و مواد صنعتی در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی ابهر از دستگیری یک نفر توزیع کننده مواد مخدر و کشف حدود نیم کیلوگرم هروئین و مواد صنعتی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ کارآگاه هادی نوروزی با بیان این مطلب، افزود: طرح تشدید و برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان با هدف برخورد با هنجارشکنان به مرحله اجرا درآمد. وی اظهار داشت: ماموران در اجرای این طرح یک نفر توزیع کننده مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند که در بازرسی از او، مقدار ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی کشف شد. سرهنگ نوروزی تصریح کرد: از این مقدار مواد کشف شده ۳۲۰ گرم هروئین و مابقی مواد مخلوط شیشه بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر مهمترین هدف اجرای این گونه طرح ها را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایت مندی مردم عنوان و با قدردانی از همراهی شهروندان بر تقویت این همکاری ها تاکید کرد و گفت: اجرای طرح ها با قدرت و قوت و به صورت مستمر در سطح شهرستان اجرا می شود.
کشف بیش از پنج کیلوگرم تریاک در پوشش خانواده
فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره از کشف پنج کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوک تریاک در پوشش خانواده خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد مخدر در شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ علیرضا مقدم افزود: با تلاش شبانه روزی و تحقیقات به عمل آمده ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به شناسایی و احراز هویت یک نفر سوداگر مرگ شدند. مقدم تصریح کرد: بعد از تعقیب و مراقبت های ویژه بالاخره این قاچاقچی به همراه همسرش حین انتقال مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از خودرو وانت پیکان او مقدار پنج کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی تاکید کرد: پلیس از هیچ تلاشی در جهت مقابله با سوداگران مرگ و بالا بردن احساس امنیت و ایجاد امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد.
بیش از پنج هزار لیتر سوخت قاچاق در خدابنده کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از توقیف یک دستگاه خاور تانکردار و کشف پنج هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در خدابنده خبر داد.
سرهنگ محسن غنیمتی افزود:‌ ماموران پلیس آگاهی و بخش بزینه رود شهرستان خدابنده حین کنترل خودروهای عبوری در راه های ارتباطی به یک دستگاه کامیونت خاور( تانکردار) مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند. وی اظهار داشت: در بازرسی ماموران، پنج هزار و ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز از اداره سوخت و فرآوردهای نفتی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد. فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر چهار میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *