۞ سعدی:
چو بینی یتیمی سر افکنده پیش / مده بوسه بر روی فرزند خویش

موقعیت شما : صفحه اصلی » در استان
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
  • ارسال توسط :
1 - شرکت‌های دانش‌بنیان با ادبیات کسب‌وکار مشکل دارند
شرکت‌های دانش‌بنیان با ادبیات کسب‌وکار مشکل دارند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

شرکت‌های دانش‌بنیان با ادبیات کسب‌وکار مشکل دارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان با ادبیات کسب‌وکار مشکل‌دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان با ادبیات کسب‌وکار مشکل‌دارند.

به گزارش مهر، علیرضا فیروزفر در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی استان زنجان، بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید کرد و افزود: اتاق بازرگانی در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند نقش بزرگی ایفا کند.

وی بابیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان در اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند، اظهار کرد: دید بسیار خوب و وسیع توسط اتاق بازرگانی استان در حمایت از این شرکت‌ها مدنظر قرار گیرد تا فعالیت این شرکت‌ها تسهیل شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: متأسفانه شرکت‌های دانش‌بنیان با صنعت ارتباطی ندارند. این شرکت‌ها می‌توانند با حضور در حوزه صنعت از تجهیزات موجود واحدهای صنعتی ازجمله واحد آزمایشگاهی و فضای واقعی برای افزایش تکنولوژی صنایع استفاده کنند.

فیروزفر تأکید کرد: راه‌اندازی یک مرکز تحقیقات متالوژی بسیار قوی و نمونه در سطح منطقه می‌تواند جز و برترین مرکز تحقیقاتی کشور باشد و خدمات خوبی را به صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان بدهد.

وی افزود: اگر شرکت‌های دانش‌بنیان با تسهیلگری می‌توانند بسیاری از مشکلاتشان را حل کنند و در این میان دانشگاه‌ها نیز در این زمینه می‌توانند نقش خوبی ایفا کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان بابیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان با ادبیات کسب‌وکار مشکل‌دارند، افزود: فعالیت دانشگاه‌ها می‌تواند در حوزه آموزش‌های کسب‌وکار و بحث‌های مشاوره‌ای کسب‌وکار و آموزش‌های صادراتی باشد.

فیروز فر تأکید کرد: اگر تسهیلات به‌صورت ملموس در حوزه ارائه شود شرکت‌های دانش‌بنیان بیشتر منتفع خواهند شد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *