۞ سعدی:
چو بینی یتیمی سر افکنده پیش / مده بوسه بر روی فرزند خویش

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » فناوری
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۰۴
  • ارسال توسط :
62802748 - توسعه پروژه نجما در استان بررسی شد
توسعه پروژه نجما در استان بررسی شد

توسعه پروژه نجما در استان بررسی شد

مهندس مجید سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، در نشست تخصصی “نجما” ضمن ارزیابی وضعیت ارتباطی استان به بررسی وضعیت توسعه ای پروژه نجما پرداخت.

مهندس مجید سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، در نشست تخصصی “نجما” ضمن ارزیابی وضعیت ارتباطی استان به بررسی وضعیت توسعه ای پروژه نجما پرداخت.
به گزارش مردم نو، مهندس مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ضمن اشاره به اینکه زمان در اجرای پروژه نجما بسیار مهم می باشد اظهار داشت: با توجه به تمامی محدودیت‌هایی که در دسترسی به منابع وجود دارد در بخش توسعه پروژه فیبرنوری “نجما”پیشرفت خوبی در استان صورت گرفته است که انشاله در بخش دایری FTTH نیز با توجه به برنامه ها و زمان پیش بینی شده بصورت جهادی اقدامات اساسی انجام شود.
مهندس سلطانی با اشاره به اینکه پروژه نجما از مهمترین برنامه های جهادی شرکت مخابرات است افزود: توسعه زیرساخت فیبر نوری در رشد اقتصادی استان اثر گذار خواهد بود می بایست از تمام ظرفیت ها جهت تحقق این امر استفاده کرده و بصورت مصمم برای رسیدن به اهداف در مسیر ارائه خدمات به مردم گام برداشت.
وی خاطر نشان کرد: در اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها می بایست از تمام ظرفیت ها جهت تحقق این امر استفاده نمود. و با هدف رفاه حال مشتریان و بهره برداری از زیرساخت فیبرنوری سرویس‌های جدیدی ایجاد نمود.
مهندس مجید سلطانی با اشاره به عملیات توسعه ارتباطات روستایی “پروژه تار” گفت: گسترش شبکه خدمات دهی نیازمند به برقراری ارتباطات جدید متناسب است که با اجرای پروژه تار در روستاها، خدمات ارتباطی و زیرساخت های شبکه اطلاعات توسعه یافته و میزان دسترسی خانوارهای روستایی به شبکه مذکور و ارائه خدمات نوین و توسعه زیرساخت ارتباطی در روستا افزایش می یابد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با تاکید بر ارتباط و تعامل دو طرفه بین حوزه های مختلف از جمله شبکه و حوزه تجاری گفت: فرایند و بستر لازم توسط حوزه شبکه باید ایجاد شود و طرح بصورت آماده و بدون مشکل تحویل حوزه تجاری گردد تا اجرا و فروش توسط حوزه تجاری در کمترین زمان ممکن انجام شود.
در ادامه نشست مهندس حبیب اله شبستانی مدیر مخابرات منطقه زنجان، گزارشی از اقدامات مخابرات منطقه، که از ابتدای طرح نجما از سال ۱۴۰۱ صورت گرفته است، ارائه نمود.
مهندس شبستانی به اجرای موفق طرح خودیاری اشاره نمود و افزود: در طرح خودیاری استان ۴۰ کیلومتر فیبرکشی و ۷۱۷ FAT جهت امکان واگذاری سرویس بر بستر فیبرنوری ایجاد شده است.
وی افزود طرح نجما در استان با ۲۱ زون در دو فاز از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است که هم اکنون توسعه ۱۱ زون پایان یافته و آماده ارائه سرویس می باشد. که ۱۰ زون فاز دوم تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *