۞ سعدی:
چو بینی یتیمی سر افکنده پیش / مده بوسه بر روی فرزند خویش

موقعیت شما : صفحه اصلی » یادداشت
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۴۷
  • ارسال توسط :
97 10 c23 3453 - اجرای پروژه‌های راه، حتی در تنگنای مالی
اجرای پروژه‌های راه، حتی در تنگنای مالی
معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد:

اجرای پروژه‌های راه، حتی در تنگنای مالی

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تلاش دولت، جلوگیری تعطیلی پروژه‌ها حتی در تنگنای مالی است.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تلاش دولت، جلوگیری تعطیلی پروژه‌ها حتی در تنگنای مالی است.

به‌گزارش ایسنا، خیرالله خادمی در جریان بازدید از پروژه‌های راهسازی دو محور زنجان – بیجار و زنجان – دندی، اظهار کرد: کشور با تنگنای مالی مواجه است اما رویکرد دولت در این شرایط جلوگیری از تعطیلی پروژه‌ها است.

این مسئول به اولویت‌بندی پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: باید از طولانی شدن پروژه‌ها جلوگیری کرد؛ چراکه فصل کاری نیز محدود است و باید تا پایان فصل کاری تکمیل شوند.

مدیرعامل شرکت ساخت زیربناهای وزارت راه و شهرسازی در مورد ارائه قیر،یادآور شد: تحویل قیر آغاز شده است و به پیمانکاران راه‌ها تحویل داده می‌شود و این اقدام سرعت پروژه‌ها را جلو می‌اندازد.

این مسئول با اشاره به اینکه خطوط ریلی تا مرز بازرگان پیش می‌رود، عنوان کرد: راه‌آهن میانه به تبریز در کریدور اصلی قرار دارد و این محور دسترسی به مرز بازرگان را افزایش می‌دهد.

وی توسعه مسیر ریلی تهران – زنجان – تبریز را تحولی در حوزه راه دانست و گفت: در این زمینه چهار خطه کردن محورهای پیش‌بینی شده و دو خطه کردن زنجان – قزوین در دستور کار قرار دارد.

خادمی با بیان اینکه مسیر ریلی سنندج محور مهم در غرب کشور است، عنوان کرد: تلاش می‌شود تا دو سال آینده این محور در شاخه کردستان به بهره‌برداری برسد و تا یک ماه آینده کمیته جانمایی مسیر و ایستگاه‌ها تشکیل و مطالعات آن انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان ایجرود نیز اظهار کرد: جاده زنجان – ایجرودیک مسیر دارای اهمیت است و از آنجایی که راه یکی از محورهای توسعه محسوب می‌شود، می‌تواند در رونق اقتصادی نیز تاثیرگذار باشد.

بای‌الله فتحی با بیان اینکه فصل کاری در استان زنجان و شهرستان ایجرود محدود است، عنوان کرد: باید سریع‌تر پروژه‌های این مسیر آماده شود.

وی همچنین افزود: با توجه به کارخانه‌های متعدد در این شهرستان باید باراندازهای راه‌آهن در نظر گرفته شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *